Blah Blah Blah - Rich Homie Quan Paroles , lyrics

Paroles de Blah Blah Blah de Rich Homie Quan

Blah Blah Blah est une chanson de Rich Homie Quan pour laquelle les lyrics ont été ajoutés en janvier 2014.

Les paroles de Blah Blah Blah ont été relues et mises en page, cependant, il est possible qu'elles contiennent encore des fautes. N'hésitez pas à proposer vos corrections par mail.

Le clip vidéo de Blah Blah Blah est disponible ci-dessous.

Yeah
Rich Homie Quan
What's funny?
These niggas throwing slick shots like
You know me?
I go direct with it
With them!
Put her name on it, nigga


[Refrain]
You know it was hard to hear at first
I couldn't understand what you saying
And these bitches bound to get hurt
Cause a lot of these niggas be playing, aha!
And I fuck with Shawty on the low
And I know she know I'm the man
So that extra shit gotta go
She probably don't know
That I fucked her friend.
If she ask about it
I'm a be like, "blah blah blah blah"
When she try to argue with me
I be like, "blah blah blah blah"
Trying to get back with me
I be like, "hell nah no, no"
And we ain't talking about no money
I'm like, "blah blah blah blah"

Small talk gonna do that
Get rich homie, you knew that
It's a damn shame, I don't gang bang
But I feel nigga blue black
I'm in the old school, no ....
Them old folk like how you do that?
He ain't fooling me, this ain't new to me
That ain't an Aston Martin, that's a new Jag
But it clean, though
And if you're late on the payment
Boy, that shit get ripped, oh
And you're Big Jeezy, huh
I got her on the line
And I'm in her like a free throw
Getting deep throat, at the....
We running trains on these freak hoes
And I told my nigga that I decoded
"Blah blah blah blah"

Quit going in on these niggas
(I won't stop stop stop stop)
Keep putting my money over these bitches
(Til I'm at the top top top top)
And you niggas can't stop my vision
Don't know what you thought thought thought thought
(And I ball ball ball ball)
Everything I got's all good

[Refrain]
You know it was hard to hear at first
I couldn't understand what you saying
And these bitches bound to get hurt
Cause a lot of these niggas be playing, aha!
And I fuck with Shawty on the low
And I know she know I'm the man
So that extra shit gotta go
She probably don't know
That I fucked her friend.
If she ask about it
I'm a be like, "blah blah blah blah"
When she try to argue with me
I be like, "blah blah blah blah"
Trying to get back with me
I be like, "hell nah no, no"
And we ain't talking about no money
I'm like, "blah blah blah blah"

"Blah blah blah blah"
That's how it sound when these bitches talk
"Raw raw raw raw"
When a nigga flashes that's what we call it
Like "Hell no no no"
I need a real diamond, ain't faking that
I'm like five nine feet tall
Hardly over the line, he ain't takin' that
You nigga talking like ho
That's why I can't fuck with you
Doing shows all around the globe
Cause everybody fuck with me
Fuck nigga
You'll be in the front nigga
I'll show you what's up nigga
Fuck nigga
Ain't never said that shit's bad
Trying to keep it one hunna
And I tried to show love with you
That's the main reason why I don't trust niggas (trust!)
Standing under landing bridges still above these niggas
I'm no beginner
Don't I spit it like a vet, nigga?
That nigga talking like a ho
Tell that bitch nigga speak up!

[Refrain]
You know it was hard to hear at first
I couldn't understand what you saying
And these bitches bound to get hurt
Cause a lot of these niggas be playing, aha!
And I fuck with Shawty on the low
And I know she know I'm the man
So that extra shit gotta go
She probably don't know
That I fucked her friend.
If she ask about it
I'm a be like, "blah blah blah blah"
When she try to argue with me
I be like, "blah blah blah blah"
Trying to get back with me
I be like, "hell nah no, no"
And we ain't talking about no money
I'm like, "blah blah blah blah"


Note : 1 étoile2 étoiles3 étoiles4 étoiles5 étoiles Loading...Loading...
Le clip vidéo de Blah Blah Blah
Télécharger le MP3, acheter le CD Audio ou la sonnerie de Blah Blah Blah
Liens pour les lyrics de Blah Blah Blah
Pour votre site / blog, copiez cette adresse :

BBCode pour un forum, utilisez ce code :

Les commentaires sont fermés sur ce billet.

Plan du site
  • A propos
  • Top 50