Fresh - Fat Trel et Rockie Fresh Paroles , lyrics

Paroles de Fresh de Fat Trel, Rockie Fresh

Fresh est une chanson de Fat Trel, Rockie Fresh pour laquelle les paroles ont été ajoutées en avril 2014.

Les paroles de Fresh ont fait l'objet d'une relecture, cependant, il est probable que se dissimulent encore des erreurs. N'hésitez pas à me contacter par mail.

Vous pouvez écouter la chanson de Fat Trel, Rockie Fresh avec la vidéo ci-dessous.

Double M, we're the best
Still shooting where your chest at
My pinky ring go rocky
My little bitch like where that nigga fresh at ?
Where the racks, where the stacks, where the checks at ?
Drop a stack, leave him dead where he left that
So many semi bullet holes I regret that
Scratch that, run it back like an A track
Nigga, I'm fresh, Rockie
Say the police try stopping me
I got next
I know them lame ass niggas gonna copy this
'Cause I'm fresh, Rockie
Say the police try stopping me
I got next
I know them lame ass niggas gonna copy this

I'm in Chicago with rondo
Smoking dope in fredo condo
I just got a new Rolex
Still got no time for the convo
The way I pull the gas out the bag
Shit stink real bad
You would think I had a lawn mow
100 round chopper on the floor
What the fuck a nigga like me need an alarm for ?
Pull up on a strip in a 006
Hit a switch bullshit, and I can flip a brick quick
Couple handbags and a pair of red bottoms
And a flight and a dick is what a bitch get
See me when I slide 45 on my side
If I lie I'mma die, I'm rich
Killer in my eyes, I'm just tryna stay alive
If I ride for my side I'm with it
I'm the best, I'm the fresh, get with it
30 shot clip leave a nigga lip zipped
Slutty boys shit, we live this shit
When I first met Rockie my gift was this
Shit
Take a nigga life with the left right wrist
In the heat of the night I'mma shine light bright
Squad on my arm and I'm balling like LeBron
But I really want rings like Mike
You can try but I really don't fight
Drinking lean, finna catch me a flight
I got a new young bitch I like
You know I'm tryna eat the pussy real slight
I told juice boo, come spend the night
I got a new coupe that you just might like
If she let me through I'mma do like vike
Maybach so I know she like it

Double M, we're the best
Still shooting where your chest at
My pinky ring go rocky
My little bitch like where that nigga fresh at ?
Where the racks, where the stacks, where the checks at ?
Drop a stack, leave him dead where he left that
So many semi bullet holes I regret that
Scratch that, run it back like an A track
Nigga, I'm fresh, Rockie
Say the police try stopping me
I got next
I know them lame ass niggas gonna copy this
'Cause I'm fresh, Rockie
Say the police try stopping me
I got next
I know them lame ass niggas gonna copy this

'Cause I came from the dope
And I'm fresh as a bitch
Niggas be talking but fuck it, I'm rich
They don't get the swing 'cause they not in the pitch
I don't give a fuck, is it wrong to admit ?
Benjamin Franklin, Benjamin Wilson
Can I ball for the children ?
You ever pay bills for your family ?
I swear it's a wonderful feeling
Like why you think young niggas hustle ?
Is momma worth getting in trouble
See, we gotta fight, gotta scuffle
'Cause life is a bitch and it ain't got no muzzle
These niggas be barking, they so out of line
'Cause it's harder to stay in the margin
Now they calling on me
But this shit is just dead
And I am not in need of no charger
I am the 2Pac...
Are you aware of the shit that you starting ?
Are you clear on the costs ?
Shit getting found and shit getting lost
Please talk to us in the right tone
We're just tryna live our life long
Get paid on the right soul
Post up, smoke blunts on the ride home
Now I don't even know why you wanna start that
You should be running with us with the top back
We can be overseas with a bitch
We can french her, we ain't gotta ask her to pop that
Niggas ain't gonna get it
You know I'mma guess that
But I was only tryna win
And I just hope you respect that

Double M, we're the best
Still shooting where your chest at
My pinky ring go rocky
My little bitch like where that nigga fresh at ?
Where the racks, where the stacks, where the checks at ?
Drop a stack, leave him dead where he left that
So many semi bullet holes I regret that
Scratch that, run it back like an A track
Nigga, I'm fresh, Rockie
Say the police try stopping me
I got next
I know them lame ass niggas gonna copy this
'Cause I'm fresh, Rockie
Say the police try stopping me
I got next
I know them lame ass niggas gonna copy this

Still shooting where your chest at
My pinky ring go rocky
My little bitch like where that nigga fresh at ?
Where the racks, where the stacks, where the checks at ?
Drop a stack, leave him dead where he left that
So many semi bullet holes I regret that
Scratch that, run it back like an A track
Nigga, I'm fresh
Nigga, I'm fresh


Note : 1 étoile2 étoiles3 étoiles4 étoiles5 étoiles Loading...Loading...
Le clip vidéo de Fresh
Télécharger le MP3, acheter le CD Audio ou la sonnerie de Fresh
Liens pour les lyrics de Fresh
Pour votre site / blog, copiez cette adresse :

BBCode pour un forum, utilisez ce code :
Plan du site
  • A propos
  • Top 50