I Wish de Cher Lloyd, T.I.

La fiche de I Wish...
I Wish est une chanson de Cher Lloyd, T.I. pour laquelle les lyrics ont été ajoutés le mardi 03 septembre 2013.

Paroles de I Wish de Cher Lloyd, T.I.

Les paroles de I Wish ont fait l'objet d'une relecture, cependant, il est possible qu'il y ait toujours des fautes. N'hésitez pas à proposer vos corrections par mail.
Le clip vidéo de I Wish est disponible ci-dessous.

Ey, ha ha, make a wish girl
You deserve it.
Uh-huh, ha, ha, yeah.

Cher Lloyd
Baby, I seen the chick you're with, wish that I never did
Freaking perfect and five foot ten, just wanna punch your lip
'Cause I know I've been wasting time trying to get your eye
Yeah I know that I been so blind thinking that I'm your type

And now I'm at home, I'm all alone
'Bout to pick up the telephone
Got to call my genie so he knows, yeah

[Refrain]
I wish I was tall, I wish I was fast
Wish I could shop with a bag full of cash
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)
I wish I had style, I wish I had flash
I wish I woke up with a butt and a rack
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)

(uh-huh, yeah)

Cher Lloyd
Baby, I'm gonna keep it real, boy, you're the one I want
I don't own any five inch heels, just got my Nikes on
Never thought I was insecure, boy look at what you done
I don't know what I studied for, clearly you like 'em dumb

And now I'm at home I'm all alone,
'bout to pick up the telephone
Got to call my genie so he knows, yeah

[Refrain]
I wish I was tall, I wish I was fast
Wish I could shop with a bag full of cash
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)
I wish I had style, I wish I had flash
I wish I woke up with a butt and a rack
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)

T.I.
Hey, now don't you wanna do some, baby,
With the roof gone, baby
Aston Martin, look retarded like the crew gone crazy
I'm not sure what kind of fella you like
But I can give you paradise, have it however you like
I'm talking solitaire, iced-out, ring, watch, necklace
Ain't no talking reckless, girl, I'm certified respect it, girl
Yeah, you like to run your mouth well, you're about to learn a lesson, girl
Yeah, you the one but I'll replace you in a second, girl
And I ain't even trying to see you naked, girl
Wait, there I go exaggerate
Clearly carried away
But what I'm saying you could true that
I wanna be wherever you at
See you wishing you could kiss me
Do you really wanna do that, eh?
Make a wish, girl

(Yeah)

I wish I was tall, I wish I was fast
Wish I could shop with a bag full of cash
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)
I wish I had style, I wish I had flash
I wish I woke up with a butt and a rack
'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)

I wish I was tall

'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)

I wish I had, I wish I had, I wish I had yeah yeah

'Cause If I want you, I gotta have that
(Come, come kiss me boy)


Note : 1 étoile2 étoiles3 étoiles4 étoiles5 étoiles
Loading ... Loading ...
Télécharger le MP3, acheter le CD Audio ou la sonnerie de I Wish
Liens pour les lyrics de I Wish
Pour votre site / blog, copiez cette adresse :

BBCode pour un forum, utilisez ce code :
Plan du site
  • A propos
  • Top 50