Money On My Mind de Pusha T

La fiche de Money On My Mind...
Money On My Mind est une chanson de Pusha T pour laquelle les paroles ont été ajoutées en 2011.

Paroles de Money On My Mind de Pusha T

Les paroles de Money On My Mind ont fait l'objet d'une relecture, cependant, il est fort probable que se cachent encore des incompréhensions. N'hésitez pas à prendre contact par mail.
Le clip de Money On My Mind est disponible ci-dessous.

Money on my mind, money on my mind
You see, the only real money is fast money
And with these niggers walk around with, that's little flash money
Baby don't buy it
I know he's a ... player, but he's not gonna spend it
He's been put for much too long, so trust me

They thought I lay dead, I was playing pass'em
Spot me everywhere with the 8 like king Goslin
Niggers think they sit at the top, they just pasturing
Now they hid their head like an ostrich
Optimist prime and they go wing
Feeling like I transform niggers still hands on
Whip me like a sandstorm, had the ... to sell it in a damn prom
Get you higher Angelo, the author of this ant thumbs
Your punch lines are mere jabs, they see through
Like the clip glass on that coup...pass
Money on my mind like my pillow is a vault
You niggers is soft so when that pillow's where you talk
Can't fight it in them dealers, actresses on mattresses
Your real chance to loving you bachelors, I laugh at them
Don't you know that it's money over bitches
Bitches love money, I granting them 3 wishes push

Shout out my nigger Don C, aka Givenchy ... Don c,
Didn't even know that you got an aka Digit, ahaha
Always in that fly shit, Mike T, warrup? bring it
Or should I say in a national ... Marcus paw, refresh, yeah
The fear of gods in these motherf-ckers
You can act like don't hear this shit man
Niggers ain't f-cking with me man, no games, yeah.


Note : 1 étoile2 étoiles3 étoiles4 étoiles5 étoiles
Loading ... Loading ...
Télécharger le MP3, acheter le CD Audio ou la sonnerie de Money On My Mind
Liens pour les lyrics de Money On My Mind
Pour votre site / blog, copiez cette adresse :

BBCode pour un forum, utilisez ce code :
Plan du site
  • A propos
  • Top 50