Miss Chocolate - Lil Jon et R. Kelly et Mario Paroles , lyrics

Paroles de Miss Chocolate de Lil Jon, R. Kelly, Mario

Miss Chocolate est une chanson de Lil Jon, R. Kelly, Mario pour laquelle les paroles ont été ajoutées le mercredi 19 mai 2010.

Les paroles de Miss Chocolate ont fait l'objet d'une relecture, cependant, il est fort possible qu'elles contiennent toujours des fautes de frappe. N'hésitez pas à me contacter par mail.

Vous pouvez regarder le clip de Lil Jon, R. Kelly, Mario avec la vidéo ci-dessous.

Aye Uh huh
Uh Huh(Let's go ladies)
Lil Jon(Yeah)
Your Boy Kells
(Yeah)
And Mario

This is for the Chocolate girls
All Around the word
Uh
Every block
Every club
Every hood
I'm in love

So sweet, so round, so thick
So nasty ooh I love that shit
So smooth, so creamy
Goddamn it I must be dreaming
So jiggly, so soft
Goddamn it I wanna break you off
So hot you gon melt
Eat you all up by myself
Girl I can't wait to unwrap ya
It's a chocolate fix I'm after
So tasty, my treat
Miss Chocolate let me get a little piece
I'm cuckoo for cocoa
So good I want me some more
I'm caught up
I need to stop it
Goddamn I love you Miss Chocolate!

Talking to my silky smooth, dark skin, chocolate, women
Independent, this is yalls anthem
I like them light skinned girls
But that dark skin I love
Chocolate girls stand up
This is yalls anthem

Talking about hips
Talking about thighs
Talking about big ol' booties and brown eyes
Chocolate, that's what I gotta have tonight
Leave up out the club with two tonight
Take shots then more shots
Then we drink like we own the bar
And she's pushing that all on me
Conversation like let's just leave
And I don't hesitate(No)
To the crib right away
She dropping it
Dropping it
That Chocolate
Chocolate

Talking to my silky smooth, dark skin, chocolate, women
Independent, this is yalls anthem
I like them light skinned girls
But that dark skin I love
Chocolate girls stand up
This is yalls anthem

Had a red bone chick before
She don't do it like you do
So I know what I want tonight
Fly,
On a chocolate high
Baby girl your thick in all the right places
Let me lick that chocolate baby I wanna taste it
Think I'm in love(with your dark skin)
Said I'm in love with Miss Chocolate!

Talking to my silky smooth, dark skin, chocolate, women
Independent, this is yalls anthem
(Ooh this is yalls anthem)
I like them light skinned girls
But that dark skin I love
Chocolate girls stand up
(Get em baby)

Uh
I gotta have that dark chocolate
(Can you give it to me, give it to me?)
Tonight, I wanna taste(Oh yeah) that dark chocolate
(Can you give it to me, give it to me?)
In my bed I gotta have(Ooh give it to me, give it to me)
That dark chocolate
Aye
Oh oh
Aye
Oh oh
Aye
Let me hear the chocolate ladies say
Aye Yo!
(Aye Yo...)
Ay ay ay ay ay ay ay yay
Ayyyy yo!
(Aye yooo oh)
Ay ay ay ay ay ay ay ay ay
This is yalls anthem


Note : 1 étoile2 étoiles3 étoiles4 étoiles5 étoiles Loading...Loading...
Le clip vidéo de Miss Chocolate
Télécharger le MP3, acheter le CD Audio ou la sonnerie de Miss Chocolate
Liens pour les lyrics de Miss Chocolate
Pour votre site / blog, copiez cette adresse :

BBCode pour un forum, utilisez ce code :
Plan du site
  • A propos
  • Top 50