Woman To Woman - Keyshia Cole et Ashanti Paroles , lyrics

Paroles de Woman To Woman de Keyshia Cole, Ashanti

Woman To Woman est une chanson de Keyshia Cole, Ashanti pour laquelle les paroles sont ici depuis le 19 novembre 2012.

Les paroles de Woman To Woman ont été corrigées, cependant, il est possible que se dissimulent encore des fautes de frappe. N'hésitez pas à me contacter par mail.

Le clip de Woman To Woman est disponible ci-dessous.

So, I know you know this dude,
So I need you to talk to me
What's going on? you know what I'm saying
Woman to woman, I think it's only fair
I already know, so just let me know, you know what I'm saying?
What you know?

It's going around, you been doing your thing
And no matter what I say, it's not gonna just change things
See I wanna know, no one wants to be cheated on
Can you just keep it real with me, woman to woman

You got me, got me like the feds, checking on everything
Checking on where you've been
What you've been doing
We hurt, so can we keep it real
I wanna know everything
So girl tell me everything
I ain't really tripping
But I gotta know what's going on?

Girl I've been in this here long enough
See I've been doing this here long enough
So i'ma tell you where I stand, I gave my heart to this man

Ashanti
He never mentioned he was in a situation,
He told me I was his one and only, yeah
See, we gon' have to sit down, and figure this thing out, yeah

Yeah you gon' have to tell me
I don't know why you wanna play me
And leave me in the blind,
I thought we knew what we wanted to do

He got me, got me like the feds, checking on everything
Checking on where you've been
Come on
What you've been doing
We hurt, so can we keep it real
I wanna know everything
So girl tell me everything
I ain't really tripping
But I gotta know what's going on?

We had got a home together
He said it would last forever
And no matter what, no one would ever break us apart
No-oh

Ashanti
And he got his clothes over here
We've been building this life for years
Ain't no u?s and downs, he even stayed at his mamma's house
Even talked about having kids

Got me like the feds, checking on everything
Checking on where you've been
Come on
What you've been doing
We hurt, so can we keep it real
I wanna know everything
So girl tell me everything
I ain't really tripping
But I gotta know what's going on?

See woman to woman, I know it ain't right
Looked me in the eyes and lied a thousand times
I can't believe he did this to me
I gave him my heart, so what's it gonna be?
So what'cha, so what'cha, so what'cha gonna do?
So what'cha, so what'cha, so what'cha gonna do?
So what'cha, so what'cha, so what'cha gonna do?


Note : 1 étoile2 étoiles3 étoiles4 étoiles5 étoiles Loading...Loading...
Le clip vidéo de Woman To Woman
Télécharger le MP3, acheter le CD Audio ou la sonnerie de Woman To Woman
Liens pour les lyrics de Woman To Woman
Pour votre site / blog, copiez cette adresse :

BBCode pour un forum, utilisez ce code :
Plan du site
  • A propos
  • Top 50